Wskazówki przed pierwszą terapią

zajęcia ruchowe

• przynieś ze sobą wygodny strój i niekrępującą bieliznę,
  • jeśli masz za sobą operację, uraz lub jesteś po przeprowadzeniu badań obrazowych, nie zapomnij zabrać ze sobą dokumentacji medycznej, ona ułatwi nam sprawne i dokładne przeprowadzenie badania,
  • poświęć chwilę na przypomnienie sobie historii twoich dolegliwości; od kiedy, czy był czynnik sprawczy, czy i jak ból zmieniał się w trakcie jego trwania, czy wcześniej miałeś inne lub podobne dolegliwości, które ruchy i czynności nasilają twój problem a które go zmniejszają, Odpowiedzi na takie pytania będą bardzo istotne i trakcie badania na pierwszej wizycie,
  • jeżeli z jakichkolwiek powodów nie możesz dotrzeć na zabieg, zadzwoń, abyśmy mogli przesunąć wizytę,
  • nie wymagamy skierowania od lekarza,
  • jeśli masz jakieś pytania lub wątpliwości – skontaktuj się z nami telefonicznie, lub przez e-mail.

Wywiad i wypełnianie karty badania

Podczas pierwszej wizyty przeprowadzamy szczegółowy wywiad oraz badanie fizjoterapeutyczne. Zebrane informację zapisujemy w karcie badania. Służy ona do planowania oraz monitorowania przebiegu procesu leczenia. Dokumentacja jest przechowywana, dzięki czemu mamy dostęp do historii choroby i terapii pacjenta, co umożliwia efektywne rozwiązywanie ewentualnych problemów w przyszłości.

Ilość terapii jest dobierana indywidualnie i zależy od wielu czynników (wiek, typ dysfunkcji, ilość wcześniejszych urazów, choroby towarzyszące  ect.) często wystarczy kilka zabiegów aby móc przynieść trwałą poprawę.